Re: lug-bg: Setting NIC speed

  • Subject: Re: lug-bg: Setting NIC speed
  • From: stoko@xxxxxxxxxxx (Stoyan Zalev)
  • Date: Tue, 09 Apr 2002 21:06:07 GMT

Kazhi pone kakyv e chipa,resp. izpolzvanija driver? Na drivera na Realtek
8139 (fixme?)naprimer mozhe da podadesh opcija na modula, da mu kazhesh 10
half-duplex,..eee, che do 100 na full. Ama dokolkoto moga da predpolagam
problema ti e che 100MBit-ovata ti karta ne mozhe da se konektne na 10MBit
hub. Az tozi problem go reshavam kato smenjam ja huba,ja kartata. (Btw,ako
ima piniz tova da se opravi drugojache,kazhete,az ne se seshtam.Pone pri men
takova izrichno setvane na skorostta ne vyrsheshe rabota)
Uspeh!
                                                                 Stockton