lug-bg: kak da napravia ot jabata carica? (za routingi stava vapros)

  • Subject: lug-bg: kak da napravia ot jabata carica? (za routingi stava vapros)
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Wed, 10 Apr 2002 14:22:59 -0700 (PDT)

zdraveite,

imam 2 vaprosa:
I. kak da napravia ravnomerno razpredelenie m/u dve
naeti linii kam razli4ni dostav4ici na zajavkite si
kam internet ? i kak da izbiram po-malko natovarenata?
i sled kato zadavam vaprosa tuk ,zna4i ne mi stiska da
si kupia "umno" hardware! razpolagam s linux box s N
na broi LAN karti ;-)
estestvenno dvete linii gi polu4avam na 2 razli4ni
interfeisa.
pro4el sam vsi4kite history-ta na tazi i na drugi mail
listi , no raboteshta ideja ne vidiah.

II.ot vapros I vednaga sledva vapros II:
imam 3 oporni to4ki (servera) A,B,C varzani na LAN
kato ravnobedren triagalnik (dano ne mi se razmesti
shemata):

A------B
 \    /
  \  /

neka predpolojim,4e vrazkata m/u A i B e natovarena
,kak da realiziram trafik m/u A i B prez svobodnoto
trace minavashto prez C i v takuv slu4ai da izbegna
natovarvaneto m/u A i B ili kazano po drug na4in da
udvoia kapaciteta na trafika m/u A i B ?

iskam da kaja ,4e mi triabwa izcialo softuerno
reshenie zashtoto razpolagam samo s linuxi s LAN
karti.
Nadiavam se da sam se izrazil jasno i razbrano.

Ako ima seriozni predlojenia po vaprosite mi ,bih se
radval da mi se prashtat na men za da ne tormozim
grupata ,v koiato na posledak ne lipsvat bezsmislenni
e-maili.

Blagodaria predvaritelno

georgi