Re: lug-bg: Speshno: Ne boot-va.

  • Subject: Re: lug-bg: Speshno: Ne boot-va.
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Thu, 11 Apr 2002 13:30:09 +0300

> [...]
> otkolkoto izgledjda. Smajatat che se dyldji na goljamo bug-che na
> 2.4.10 jadroto sys reiserfs. Eventualno bios updata go e kataliziralo.
> 'Respawning' problema njama nishto obshto nito s bios-bug nito s
> bglinux nito pyk permission-ite. Sistemata raboti okolo 90% no se
> gubjat failcheta i njakoi bazi ot danni ne vyrvjat (udbm naprimer).
> Nestata sa zle i bez nova instalatsija njama da se razmine. Failovata
> sistema neshto byrka njakoi adresi (kazaha spetsovete) i reformatirane
> e na dneven red.  Inache dobra novina e che drugi chasti na hardware

mnogo interesno, az polzvam vanilla 2.4.10 patched s ext3, i syotvetno
ReiserFS, ext3, i nqkoj drugi dev i nodev filesystems. Mnogo intenzivno
polzvam ext3, ReiserFS i tmpfs - nikakvi problemi pri men. Nqkoj da znae
nesto po vyprosa ? Da ne bi da stava vypros za kernela s kojto idva SuSE-to ?
No vse pak iz4akaj malko ? Opitaj da kompilirash i instalirash 2.4.18 vanilla
kernel (ot kernel.org), prosto za da vidish kakvo ste stane - hem da se
probvash s kernel build, hem da si siguren 4e problema e v ReiserFS driver-a
na kernel-a, kojto polzvash i root filesystem e omazana forever. Opitajte i s
reiserfsck i debugreiserfs ako mozhe da se spasi nesto ot root filesystem i
posle opitaj pak da force reinstall na paketite.

> Backup-nah /etc i /home. Kakvo oshte da backna? Imam mjasto (e ne za
> tsjalata sistema).

ami kakvoto se setish 4e ste ti e ot polzva pri vyzstanovqvane na syotvetnite
custom nastrojki kojto ste pravish sled preinstall-a, no pak ti kazvam ne
byrzajte za sega s preinstall-a.

--
Greets,
fr33zb1