lug-bg: No Comment!

  • Subject: lug-bg: No Comment!
  • From: valeri@xxxxxxxxxxxxxx (valeri@xxxxxxxxxxxxxx)
  • Date: Wed, 24 Apr 2002 06:14:25 -0700 (PDT)

Tva se edno da go dam na edin 5-to klasnik da go
napravi mislia che po dobre shte go napravi , zashto ne
sednete da napishete za kakvi temi shte se govori po
obshirno i v kolko chasa e kade e sreshtata , koi shte
govori koi shte pee koi sha sviri mamamau stara , to
nahvurliani 1 2 reda tam , KOITO iska da idva koito ne
da sa ebava , daite malko po oficialno sus malko
poveche info za da prilicha na neshto a ne na
zbirshtain na l33t alcoholics in BG , shtoto de da znam
ama mai na pokana za krachme mi miasa ...
V kolko chasa , kade , koi go organizira sus kva cel za
kakvo shte se govori koi shte go vodi i t.n
Malko po obshirno i na malko po visoko nivo da e
napisano !
Vse pak mislia che ste umni hora sus kachestva da
napravite neshto hubavo!
Mersi.
I vse pak shte chakam da vidia resultat shtoto mislia
che ne moje nekoi da ide i da kaje na sheffa si " Ei
tam e tam e hotela tam e bara tam sa teia prati ma "
Mersi.