Re: lug-bg: pentanet problem4eta sys slack 8.0..... help pls !!!

  • Subject: Re: lug-bg: pentanet problem4eta sys slack 8.0..... help pls !!!
  • From: georgik@xxxxxxxxxxxxx (Georgi Kiselov)
  • Date: Wed, 24 Apr 2002 16:56:39 +0200

Az uspiah sled dalgi maki da pusna Pent@Net pod Slack 8.0 s driveri 3.0,
oba4e samo vednaj uspiah da se lockna i sled tova nemojah. Ta ne smeia da
ti davam saveti kak da si kompilira6, 6toto neznam dali si struva usiliata
ako taka ili ina4e sazdavat problemi. Za sega ne sam imal fizi4eska
vazmojnost da izsledvam kakav e problema s lockvaneto pri 3.0 driveri za
PentaNet. Po-dobre zaloji na po-sigurnite i testvani po-stari driveri.

At 15:07 24.4.2002 'ã.' Converted:  +0200, you wrote:

>Ne polzvai poslednia!!!
>  Poslednite driveri na PentaNet imat problemi s lockvaneto. Gubiat si
>lock'a.
>Horata pishtiat kato ludi.  Mini na po-stari.
>
>Za 2.4. kerneli raboti - testvano. Za posledno na Slack 7.1 sym q puskal. Na
>2.4.6
>
>A tozi problem go znam. Imah sushtia i problema se dulzhi na Slack 8.
>Shtoto ako minesh na Slack 7.1 sys syshtia driver i kernel 2.4. si zalagam
>glavata, che shte se
>kompilira pushka (ako ne, vmesto da si rezha glavata - dai shell da ti go
> [...]

Georgi Kisselov
IT Manager
Magnetic Head Technology - Bulgaria Ltd.
GSM: +359 88 373431
Email:  georgeak@xxxxxxxxx
         georgik@xxxxxxxxxxxxx