Re: lug-bg: pentanet problem4eta sys slack 8.0..... help pls !!!

  • Subject: Re: lug-bg: pentanet problem4eta sys slack 8.0..... help pls !!!
  • From: kotak@xxxxxxxxxxxx (Stefan Myankov)
  • Date: Thu, 25 Apr 2002 23:49:34 +0300

On Thu, 25 Apr 2002 15:04:37 +0200, Teodor Georgiev wrote:

> [...]

Vai prosti na mene neprosveteniq luser subscribenal se sluchaino za
lug-bg i reshil da napishe neshto.
Stiga shegi... vaprosa beshe savsem seriozno nasochen kym DVB
"dostavchicite" za sredniq korporativen potrebitel koito vse gi ima
za po godina dve v nai-dobriq sluchai. Govorim za bulgaria de, ta vse
pak ima li takova neshto kato kachestven sateliten internet zaradi
koito da si blyskame glavite s losho napisani driveri za "jylti" dvb
platki s pochti nikakyf software za linux kym tqh?:)

BRGDS