Re: lug-bg: system()

  • Subject: Re: lug-bg: system()
  • From: edac@xxxxxxxxxxx (Ilia Trendafilov)
  • Date: Sun, 5 May 2002 19:39:43 +0300

> Ne ti preporuchvam da polzvash system(), mozesh da beresh jadove. Po dobra
> realizacia e fork() - exec(), kato v tozi varian njama da ti se nalozi da
> pravish evristiki po koj proces trjabva da streljash s pushkata kill().
Dobre, kaji kak tochno da go realiziram, zashtoto na men ne mi e iasno
kak moga da izbegna vyrpsonite evristiki...
> [...]
>   }
>
>   printf("RLIMIT_STACK: %u %u\n", my_limit.rlim_cur, my_limit.rlim_max);
>
> }
>
> int xxx() {
>   struct rlimit my_limit;
>
>   my_limit.rlim_cur = 1024 * 16;
>   my_limit.rlim_max = 1024 * 16;
>   if (setrlimit(RLIMIT_DATA, &my_limit) != 0) {
>  /* Error */
>  return -1;
>   }
>
>   my_limit.rlim_cur = 1024 * 1;
>   my_limit.rlim_max = 1024 * 1;
>   if (setrlimit(RLIMIT_STACK, &my_limit) != 0) {

Tova e prekrasno, samo che ne e neshto novo. Moje bi az ne obiasnih
tochno kyde mi e problema sys setrlimit. Znachi kak tochno se slagat
limitite iasno, ne vidiah niakyde iz man da pishe v kakvi edinici se
iskat vyprosnite stoinosti, no tova niama chak takova znachenie. Biah
"ustanovil" oshte che kato se sloji limit na neshto to toi se "predava" i
vyrhu child processes. Izvikvam procesyt sys system() otnovo, no ne
mislia che v tova e problema. Limityt si go ima. Ne mojah da razbera
obache zashto nezavisimo dali procesa izpolzva 16 ili 32 MB, toi se
izpylniava samo ako RLIMIT_DATA e nad 79000-80000, no i za dvata sluchaia
pri edno i syshto chislo...
  Greets