Re: lug-bg: :)) Show

  • Subject: Re: lug-bg: :)) Show
  • From: teodor@xxxxxxxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Wed, 8 May 2002 10:59:32 +0200

----- Original Message -----
From: "Qsin" <qsin@xxxxxxxxxxxx>
To: <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Wednesday, May 08, 2002 7:36 AM

> Ti maj konkurirash onja zhurnalist deto beshe pogrebal edin velik pisatel
> prezhdevremenno.
> Ne che iskam da kazha che MS sa veliki de :)))) Prosto zhiznenija ti opita
> ili e maluk ili e
> nepulen :)
>
> Nishto lichno

1998ma godina vyv Fidonet (R.I.P.), choveka s nepylnenia zhiznen opit se
"izcepi", che BTK i do 5 godini
nqma da byde privatizirana. Vsichki go osmiaha (nachelo s 2ma sluzhiteli na
BTK ot Dobrich), kato kazaha
che do 1 godina BTK 100% shte e privatizirana. Skysaha se da davat fakti.

dnes (08.05.2002), BTK vse oshte ne e privatizirana, nito pyk se ochakva
skoro da stane.

dostatychno shirok pogled imam, za da kazha, che Microsoft  masovo gubi
pazari pri serverite.
Navsiakade sa kategorichni, che tova neshto ne stava za server, nai-malkoto
zaradi nuzhdata ot
reboot pri apply na vseki patch i SP, koito dosta chesto izlizat. Da ne
govorim za perfomance i
security.
Samo kato office serveri se izpolzvat vse oshte, no i tova shte otmine
skoro.
Do 2 godini i dyrzhavnite uchrezhdenia shte biat shuta na MS (govorim za
serveri).

anyway... vremeto shte pokazhe.
2 godini.

> Yavor Atanasov