RE: Netiquette (was: RE: lug-bg: proba)

  • Subject: RE: Netiquette (was: RE: lug-bg: proba)
  • From: oleg-lug@xxxxxxxxx (Oleg Shishmanov)
  • Date: Thu, 16 May 2002 09:15:39 +0300 (EEST)

Problema beshe, 4e polu4avah mailite na drugite, no moite ne stigaha do
vas (ili pone ne se vrushtaha pri men). Vsi4koto tova go bjahme obsudili
sus Spas. Tehni4eski problemut beshe v tova, 4e polu4avam mail-ite na
xxx@xxxxxxxxx, a pro default nastrojkite na mail akaunt-a otsreshtnata
strana (v slu4aja lug-bg) gi vijdashe kato polu4eni ot xxx@xxxxxxxxxxxx.
Dosega tova nikoga ne e bilo problem, no se naloji da go promenja. Osven
tova za njakolko meseca njamah vuzmojnost da izprashtam pisma i
zabeljazah, 4e se e polu4ilo mnogo goljamo zakusnenie mejdu vremeto na
izprashtane na mail-a i negovoto vrushtane obratno. Ne znam na kakvo se
dulji, no predi vsi4ko stavashe v ramkite na 5-10 min.
Znam, 4e ne e prijatno, no beshe polezno! Izvinjavam Vi se oshte vednuj.
Smenjal sum njakolko mail adresa v lug-a, no dosega problemi ne sum
sreshtal.
Probelmut e v tova, 4e njama host varna.net, a ns.varna.net.