Re: lug-bg: HTB shaper

  • Subject: Re: lug-bg: HTB shaper
  • From: radoslav_kolev@xxxxxxxxxxx (Radoslav Kolev)
  • Date: Thu, 16 May 2002 16:03:56 +0300

Nickola Kolev wrote:

>à òóê êúäå òè å parent 1:5? êúäå ñè ãî îïèñàë?

naistina 1:5 ne e definiran, tova go copy paste ot niakade za da pokaja
primer
s izpolzvane na default i ne sum obarnal vnimanie.

># ROOT class - àêî íå îïèøåø ceil, òîé å ðàâåí íà rate
>tc class add dev eth0 parent 1: classid 1:1 htb rate 256kbps

, tochno taka i ceil stava 256, sled tova s tezi filtri i u32 matches
filtrirat paketite v dadenite klasove i satvetno tegi shapevat.
Choveka pita kak trafika ot/kam tezi adresi da NE se shapeva,
zatova moje da se polzva vgradenata fifo queue v HTB kam
koiato moje da se obrnesh s 1:0 naprimer. Nachina kojto az predlagam e da
izpolzva default i da ne shapeva vsichko koeto ne e vkarano v klas s niakakav filter.
Moje razbirase i da se slojat filtri koito da prashtat trafika ot free.mnet i cs
direktno kam 1:0 fifo opashkata.
Rado