RE: lug-bg: Pak shtialo da se zakupuva software

  • Subject: RE: lug-bg: Pak shtialo da se zakupuva software
  • From: NAbromov@xxxxxxxx (Nikolai Abromov)
  • Date: Sat, 18 May 2002 09:41:26 +0300

tiq sa ludi, i ne mislq che tova shte ni izkara ot koito li da e spisuk
nai mnogo da vleznem v oshte nqkoi,naprimer v spisuka na idiotite dali
nqkolko
miliona dolara za software koito moje da bude zamesten ot open source
software
ili ako ne pone chast ot nego, za jalost se seshtam za microsoftski
software koito
nemoje da bude zamesten (naprimer microsoft exchange) no edvali tova e
top produkta
na nashite durjavnici. kakto li da e , prosto iskah da kaja che ne sum
suglasen
s tova reshenia na durjavnicite ni.

br, Nick