RE: lug-bg: eh standarti standarti... (Pismo do Prezidenta)

  • Subject: RE: lug-bg: eh standarti standarti... (Pismo do Prezidenta)
  • From: bkrosnov@xxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Thu, 30 May 2002 10:41:37 +0300

<flames>
E, Oleg, sorry ama, prekalqwash!
Unicode e deto se wika izbora na nowoto pokolenie. Wsichkite drugi 150+
encodinga sa otjivelica.
Ne e nikakyv problem da se udwoi trafika (stiga s towa da se reshi
vednyj, i za winagi problema s encodingite).
Drug e wyprosa che e malko rano za shirokata mu upotreba.

Wseki uvajawasht sebe si e-mail klient trqbwa da umee da chete unicode,
kakto i da umee da chete mime. Nqma da komentiram zashto!
E-mail klient kojto ne umee dori edno ot tezi dwe neshta ne e e-mail
klient za men, kakto i za wseki kojto razbira za kakwo goworq.
</flames>