Re: lug-bg: i need help on pptp

  • Subject: Re: lug-bg: i need help on pptp
  • From: alex@xxxxxx (Alexander Atanasov)
  • Date: Sat, 1 Jun 2002 16:28:04 +0300 (EEST)

On Sat, 1 Jun 2002, Nick Bashev wrote:

> kato probvam kym drug server niama problem s tozi server i win client niama
> problem vsichkoto stana sled kato se opitah da upgrade-na pppd to s 2.4.2b1
> sled kato razbrah obache che to niama mppe reshih da vyrna i sega tova e
> rezultata vsichko drugo bachka super.

        V 2.4.2b1(b2) tova koeto e v CVS ima MPPE. Malko sa smeneni
options obache koito se davat na ppp v README.MPPE pishe kakvi sa -
require-mppe (po default e zabranenot triabva da go ima v options za da
trygne). ima dva scripta kernel_install.sh i mppe_install.sh (ne sym
siguren za imenata ) koito instalvat ppp i mppe v kernela , sled koeto
triabva compilacia na kernel/modules.

        V tova koeto pokaza ot loga si lichi che server-a te disconnectva,
neshto v PPP protocola ne minava kakto triabva, probvai da slojish
debug v options na pppd (moje i na command line zavisi kak go puskash),
sled koeto v loga she pokaje zashto te disconnectva tursi neshto ot roda
na TermReq. Syshto proveri dali imash ppp_mppe modula insertnat.

--
have fun,
alex