Re: lug-bg: TV Card PixelView Plus

  • Subject: Re: lug-bg: TV Card PixelView Plus
  • From: kotak@xxxxxxxxxxxx (Stefan Myankov)
  • Date: Mon, 3 Jun 2002 16:34:59 +0300

On Mon, 3 Jun 2002 11:16:22 +0000, Mladen MILEV wrote:
>Privet na vsichki,
>
>dadoha mi edna karta PixelView PV-BT878P+
>iskamda q podkaram pod Linux no vuobste ne sum se zanimaval
>s takova nesto do sega i predi da zapochna
>nqma da otkaja malko suveti.

Platkata lesno mojesh da pusnesh pod linux. V source tree na linux
kernelite (pone na 2.4.x) v direktoriq
Documentation/video4linux/bttv/ ima podrobno opisanie na drivera za
tazi platka. Imeto mu e bttv, dobre e da go kompilirash kato module,
za da trygne shte ti trqbva i I2C support v kernela i opciqta bit
banging devices. Dokolkoto vidqh kartata ti e model:
card=50 - Prolink PV-BT878P+4E / PixelView PlayTV PAK / Lenco
MXTV-9578 CP
za da q podkarash syotvetno modprobe bttv card=50, moje da se naloji
da polzvash i drugite opcii.  Shte trqbva i da vidish scripta v
syshtata direktoriq MAKEDEV za da syzdadesh device files za kartata.
Pylen spisyk s poddyrjanite karti se namira v source tree na kernela
Documentation/video4linux/bttv/CARDLIST
Za da mojesh da promenqsh chestotata na kartata shte ti trqbva i
tuner.o module. Spisyk s vyzmojnite tuneri i opciite za zarejdane gi
ima v direktoriqta.
Programite koito az polzvam sa kwintv xawtv i radio. Ako iskash
mojesh da razgledash i libradio project vyv freshmeat.net.
Bibliotekite davat vyzmojnost da si napishesh sam programa za
upravlenie na FM tunera(ako imash takyv).
P.S. Driveri za windows potyrsi ot site na proizvoditelq :)
BRGDS
Stefan Myankov, kotak@xxxxxxxxxxxx on 03/06/2002