RE: lug-bg: Deistviya 2

  • Subject: RE: lug-bg: Deistviya 2
  • From: larry@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (Kostadin Karaivanov)
  • Date: Thu, 6 Jun 2002 09:35:08 +0300

-----Original Message-----
From: owner-lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx
[mailto:owner-lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx]On Behalf Of ivan4o
Sent: Tuesday, June 04, 2002 00:05
To: lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx

On Monday 03 June 2002 23:48, you wrote:

>  Èçîáùî íå ñå ñåùàì

> Àìè ìíîãî ñå ðàäâàì àêî å òàêà! Ñòðàøíî áèõ èñêàë, îáà÷å, íÿêîé äà ìå
> íàñî÷è êúì èíôîðìàöèÿ êàê äà ñè íàñòðîÿ àíàëîãè÷åí ëàïòîï (ñ ïîâå÷å äèñê è
> ïî-áúðç ïðîöåñîð) äà ðàáîòè íàé-ìíîãî 1.5 ïúòè ïî-áàâíî îò Win2000 (XP íå
> èñêàì è äà ãî âèæäàì). Ëèíóêñ äîñòà íàïðåäíà íàïîñëåäúê, íî ïîíå çà ìåíå
ñè
> îñòàâà ïðîáëåì áðàóçâàíåòî. Íèòî mozilla, íèòî Konqueror ìîãàò äà ñå
> ñïðàâÿò ïî-äîáðå îò IE ñ ãîëÿìà ÷àñò îò ñòðàíèöèòå, à Netscape ñïîðåä ìåí
> âúðâè 10 ïúòè ïî-áàâíî (íå ÷å mozilla è konqueror âúðâÿò ïî-áúðçî)!
Îñòàâàò
> ñè ïðîáëåì è ùðèôòîâåòå: ñòàòèÿòà îò "Êàïèòàë" â konqueror èçãëåæäà
íàïðàâî
> óæàñíî. Àç ñåãà ñúì ñ RH7.2 è KDE2.nesto si, è èñêàì äà ïèòàì äàëè àêî
> ïðåìèíà íà RH 7.3 ñúîòâåòíî ñ KDE3 ïðîèçâîäèòåëíîñòòà òîëêîâà ùå ñå
> ïîäîáðè?

e moqt e toshiba satellite pro4300 i taka kat gledam moq se razli4awa samo
po CPU i HDD ot twoq w smisal e sys pII600Mhz
i raboti dori po byrzo ot W2K slojen na syshtiq laptop. Slackware 8 prosto
nema nikwi griji, kolega ima syshtiq sys debian sid
syshtiq rezultat otnowo e raven ili malko po-byrz ot W2K......... moje bi
edinstweniq nedostatyk e 4e kogato lapito se  wkl kum TV
(ima tv-out) izlizat 640x480 broeno ot gorniq desen ugyl a ctrl-alt-{+,-} ne
rabotqt. A mozillata si e mnogo got daje w kyshti e na celeron 300
sys 128MB RAM i si ba4ka kato pushka we4e zabrawih kak e izglejdal win 98 no
sys sigurnost ne e otwarql po-byrzo stranica/browser

Çàùî íå ïîëçâàø îïåðà?Ìíîãî å áúðç,ëåê çà èçïîëçâàíå è îòâàðÿ äîñòà ïðèëè÷íî
ñòðàíèöèòå.
Ïîçäðàâè.