Re: lug-bg: drug ofis paket za linux

  • Subject: Re: lug-bg: drug ofis paket za linux
  • From: oleg-lug@xxxxxxxxx (Oleg Shishmanov)
  • Date: Mon, 10 Jun 2002 10:44:54 +0300 (EEST)

Sajta im beshe mnogo oburkan i nemojah da razbera kakvo da teglja.
Izteglih samo ednoto par4e po 14 MB, no se okaza,4e i drugite trjabvat.
Sega produljavam s download-a. Loshoto e, 4e vruzkata s koreja e dosta
bavna. Teglja samo s 4 K, no i tova shte e dostatu4no.
Ina4e smjatam, 4e kogato shte nalagame Linux kato desctop shte ima hora
,koito shte durjat da prili4a na MS Office i njama da se dostiskat za 50
$. Dano e burz, za da moje da bude i alternativa na OpenOffice za po-slabi
mashini. Poneje Linux njama golemi iziskavanija za hardware shte e sramno
ako trjabva da se pravi upgrade zaradi edin OpenOffice.