RE: lug-bg: lan configuration

  • Subject: RE: lug-bg: lan configuration
  • From: bkrosnov@xxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Wed, 12 Jun 2002 19:47:36 +0300

Nishto ne im prechi na windowskite mashini da se wijdat prez ip, dori i
da imat pusnat vpn do firewall/router mashinata.
A, i ideqta za puskane na VPN-i w ramkite na edin LAN hich ne e smeshna,
naprawo si e realna neobhodimost kogato nqmash administrativen kontrol
nad _wsichki_ kompjutri w LAN-a (ili menajiruemi switchowe).

BR,
Boyan

http://www.lartc.org