Re: lug-bg: looking for Suse 8.0

  • Subject: Re: lug-bg: looking for Suse 8.0
  • From: lalexiev@xxxxxxxxx (Lazar Alexiev)
  • Date: Thu, 13 Jun 2002 10:47:45 +0300

Hello Nikodim,

NN> Zdraveite,

NN> Niakoi da razpolaga s disribujia na Suse 8.0, i da ima jelanie da mi ia dade da si ia zapisha ili da mi e ia izpeche toi???

NN> Pozdravi
NN> Nikodim

Naistina li nikoi nqma Suse 8? Az se svarzah i s dvata oficialni
predstaviteli za BG. No neshto ne bqha mnogo otziv4ivi. Prosto ne moga
da gi razbera pri nalichie na klient gotov da si plati kakvoto
poiskat,
otgovora ot tqhna strana e 4e nqmat v nalichnost i che neznaqt koga
shte otimat - to biva nezainteresovanost ama pak 4ak tolkova.

--
Best regards,
 Lazar                            mailto:lalexiev@xxxxxxxxx