Re: lug-bg: Dobro utro - OFFTOPIC

  • Subject: Re: lug-bg: Dobro utro - OFFTOPIC
  • From: lekov@xxxxxxxxxxx (Stoyan Lekov)
  • Date: Fri, 14 Jun 2002 21:50:50 +0300

CUT FLAMES

>G-n Angelov,

>Ako ne osyznawate che toku-shto se proqwihte twyrde newyzpitano, shte mi
>e mnogo nepriqtno da wi syobshtq che ne jelaq da poluchawam e-mail
>poweche ot was ( i tenicheski shte go realiziram ). t.k. towa e zaguba
>na wreme.

ne samo tvoia zaguba na vreme, a i na oshte pone 200 choveka - ne sym vidial
smislen posting v toia mail-list ot g-n Angelov

<CUT>

>Ili kakto pishe wyw WSEKI e-mail praten do listata da poglednete
>http://linux-bulgaria.org/public/mail_list.html
>I na wsichko otgore sled towa da se dyrwite (izwinqwam se za izbora na
>tazi duma) na horata koito wi nasochwat kym reshenieto na problema wi.

cheti g-n Angelov, cheti ...
lesno e da imash takiva 31337 mails ... polzvai gi po prednaznachenie ....

>Predlagam vi da se izvinite publichno, s koeto wsichkite moi ( i
>predpolagam na oshte 100-na choweka ) loshi chustwa kym washata lichnost
>avtomatichno shte otpadnat.

dali ?

>BR,
>Boyan Krosnov, CCIE#8701
>Just another techie speaking for himself,
>and not for the company that pays the bill.

Muzh, ia mi definirai, muzh ? chovek sas pishka ? ili niakoi koito triabva
da pishe na pravilnia mail ? :)
imashe edna prikazka - "ti mu vikash to rupa li rupa"

<CUT>

Stoyan Lekov
"EDASAT" Ltd.
Senior Network Administrator