lug-bg: kernel problem - utochnenie

  • Subject: lug-bg: kernel problem - utochnenie
  • From: mladen@xxxxxxxxxx (Mladen MILEV)
  • Date: Sun, 16 Jun 2002 19:45:05 +0000 (UTC)

Privet otnovo ,

pisha tova zastoot prednoto mi pismo se okaza absolutno neorientirano i se
izvinqvam na vsichki koito sa si trovili nervite s nego

znachi polojenieto e slednoto
Slakware 8.0
kernel 2.4.5

AMD K6-2 500
Acorp AliAladin 5 Ali61  rev:F

bootvam prez Lilo
zarejda , minava mountvaneto na drugite partiotioni kato /home /disk1
(windows) i t.n.
izpisva
parport0: PC-style at 0x378 [PCSPP]
prenasq kursora na nnov red i umira.Nqkoko sekundi zadurja svetodioda na
kutiqta da sveti i sled okolo 5 sec. izgasva. klaviaturata (obiknovena ne
PS/2) ne otgovarq i trqbva da go resetna za da restartira.

nqkakvi idei kakvo da tursq v kernela kato nastroiki, koito moje da sum
izkluchil. Vuzmojno li e pri prekompilaciai da ne sum izchistil stara
versiq da ne se kompilira pravilno ???

Vkluchil sum opciata na kernela za di tegli modulite pri neobhodimost pri
bootvane.

Nqkolko puti gledah nestata i mi se struva che vsichko neobhodimo e
pusnato. No ne sum siguren. S tozi 2.4.5 imahm dosta porblemi pri
kompilacia ne za parvi pat, za razlika ot 2.2.19 - moje taka da mi se
struva samo

obiknoveno kogato nesto ne vurvi to e zaradi tupia operator (demek men) a
ne zastot ne en napraveno kato horata.

Ako nqkoi moje da podhvurli ideq kude da tursq "klucha za palatkata" ste
sum blagodaren. Ne che nemoga da bootna, no iskam da razbera kude e
problema a ne da bootvam ot disketki cql jivot.

Mladen

mladen@xxxxxxxxxx
SDF-EU Public Access UNIX System - http://sdf-eu.org