Re: lug-bg: kernel problem

  • Subject: Re: lug-bg: kernel problem
  • From: bgforum2002@xxxxxxxxxxx (bgforum2002@xxxxxxxxxxx)
  • Date: Mon, 17 Jun 2002 10:51:26 +0300

Îïðàâÿ ñå òàêà: Âçèìàø ïúðâàòà boot äèñêåòà íà Slackware (èëè äèðåêòíî
îò CD - òî)
è êîãàòî òè èçëåçå "boot:" ïèøåø: "mount root=/dev/hdXX" êúäåòî hdXX å
root  äÿëà íà Linux (íàïðèìåð hda1). Ñëåä òîâà áè òðÿáâàëî äà çàðåäè
íîðìàëíî è ñè âðúùàø ñòàðîòî ÿäðî (êîåòî íàé - âåðîÿòíî å 2.4.5) è àêî
èñêàø ïàê äà ãî ïðåêîìïèëèðàø ïðî÷åòè ïî - äîáðå äîêóìåíòàöèÿòà:). Àêî
íå çíàåø êàê äà ñè èíñòàëèðàø ñòàðîòî ÿäðî, ïðî÷åòè äîêóìåíòàöèÿòà íà lilo.