Re: lug-bg: problem pri kirilizacia na mozilla

  • Subject: Re: lug-bg: problem pri kirilizacia na mozilla
  • From: f4zs08mm34sph8c001@xxxxxxxxxxxxxx (JHS@xxxxxxxxxxxxx)
  • Date: Wed, 19 Jun 2002 20:51:27 +0900

On Wed, Jun 19, 2002 at 02:08:53PM +0300, Ivan Dimitrov dobber@xxxxxxxxxx XXXXXXXXXXXXXX wrote:
|izteglix si bgmozilla .xpi-to, instalirax go kato root i s user root
|vsichko si raboti tip top. obache az ne si polzvam X-a s root a s
|obiknoven user. startiram s moq user mozilla, smenqm ezika da bude
|bulgarian. restartvam mozilla i mi otvarq edin prozorec sas propertis na
|glavniq prozorec na mozilla koito razbirase ne moje da se polzva. e mnogo
|e stranno, moga da si vuztanovq mozilla-ta ako zatriq ~/.mozilla
|direktoriata, no kak da go kiriliziram???

Íà Äåáèàí èìàì ïîäîáíè ïðîáëåìè. Âèæ êàêâè ñà permissions íà
/usr/lib/mozilla/chrome/*
 ìîÿ ñëó÷àé xpi-òî ñå áåøå èíñòàëèðàëî go -r è ïúðâîíà÷àëíî ðåçóëòàòà
îò êèðèëèçèðàíåòî áåøå íàïðàâî òðàãè÷åí. Ñëåä êàòî îòêðèõ òîâà çà
permissions, íàïðàâèõ ãè go+r è ñåãà ïî÷òè ðàáîòè, íî íà âñåêè åêðàí ìè
èçëèçà åäèí ÷åðâåí ðåä ðåä îòäîëó ñ íÿêàêâè íàäïèñè çà quit êîìàíäàòà,
êîèòî ñåãà íå ìîãà äà âúçïðîèçâåäà, ùîòî òðÿáâà äà ñè ðàçâàëÿ ïàê
èíñòàëàöèÿòà. Îñâåí òîâà âúâ âñè÷êè ìåíþòà ëèïñâàøå Quit îïöèÿòà. Êàòî
root ðàáîòè ÎÊ.

debian unstable update ïðåäè 6 ÷àñà.

--JS