Re: lug-bg: XP && Linux

  • Subject: Re: lug-bg: XP && Linux
  • From: gerdjikov@xxxxxxx (Vladimir Gerdjikov)
  • Date: Thu, 27 Jun 2002 09:12:26 +0300

Hi,

Thursday, June 27, 2002, 9:11:33 AM, you wrote:

IT>          Zdraveite, grupa,
IT>   Lubopitno mi e, ne che mi e koi znae kakva bolka, moje li OS Loadera
IT> (ili kakto se kazva) na Windows XP da se nakara da boot-ne linux i ako da
IT> kak tochno. Az vsyshtnost osven s niakakvo byrnikane iz boot.ini ne
IT> moga/ne znam kak da go konfiguriram toia OS loader. "Konfiguraciata" e
IT> slednata:
IT>   /dev/hda1 - Windows 98 (aktiven partition, s boot.ini i drugite
IT> gluposti)
IT>   /dev/hda2 - Windows XP
IT>   /dev/hda3 - Slackware
> [...]

Âúïðîñà íå òè å îò òèï RTFM, íî èìà ãîòîâî ðåøåíèå (âúïðåêè, ÷å ãîðåùî
òå ñúâåòâàì äà íå ñè ãóáèø â XP-òî ïðåäè äà å èçëÿçàë SP1. Ñëîæè ñè
w2k, òî ïîíå ñòèãíà äî SP3beta :D)
Åòî òè åäèí ëèíê:
http://www.computing.net/linux/wwwboard/forum/8527.html â êîéòî å
îïèñàí ïîäðîáíî ïîäîáåí ïðîáëåì, à åòî è ðåøåíèåòî:
http://www.linuxorbit.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=470
Îáúðíè âíèìàíèå íà òîâà, ÷å ñòàâà äóìà çà RH, à òîé ïî-ïîäðàçáèðàíå
èäâà ñ èçêëþ÷åíà ïîääðúæêà íà NTFS (çà slack-a íå çíàì êàê å, íî
ïðîáëåìà ìîæå äà òè èäâà îòòàì)

Èìà è äðóãè íà÷èíè çà ïîïðàâÿíå íà òîâà, íî àêî ùå ïîääúðæàø ìíîãî OS,
ïî-äîáðå ñè ñëîæè íÿêàêúâ "ìàðêîâ" OS ëîàäåð (ëè÷íî íà ìåí ìè äîïàäà
xOS loader) Èìà è äîñòà äðóãè, êîèòî ñà ñè free è ñà äîñòà äîáðè -
ïðîñòî ðîâíè èç ìðåæàòà.

Best regards,

Vladimir Gerdjikov
mailto:gerdjikov@xxxxxxx