Re: lug-bg: XP && Linux

  • Subject: Re: lug-bg: XP && Linux
  • From: dizma@xxxxxxx (dizma)
  • Date: Thu, 27 Jun 2002 12:17:13 +0300 (EEST)

pod Slack pravish

dd if=/dev/hda3 of=/mnt/bootsect.lnx bs=512 count=1

posle niakak prehvarliash generirania fail bootsect.lnx na partishona na koito ti e XP-to
otvarish boot.ini
i dobaviash
C:\BOOTSECT.LNX="Linux"...predpolagam che partishana e C i si slojil faila tam.

V Win Xp ima i edna komanda pod DOS-Prompt...bootcgf...s neia sashto stava da redaktirash bootloader na WinXP.

Pozdravi