Re: lug-bg: BG i neBG trafik

  • Subject: Re: lug-bg: BG i neBG trafik
  • From: nick@xxxxxxxxxx (Nick Bashev)
  • Date: Thu, 27 Jun 2002 10:20:18 -0400

Zdrasti,
taka i taka se otvori tema ta reshih da napravia edno razsyzdenie koeto ako
niakyde gresha niakoi moze da me popravi. Ne sym go probval no triabva da
raboti spored men. Mislite mi sa za vpn sat dostavchik i dsl.
pravim si vpn-a kym sat dostavchika  pravim si route2 za bg mrezata da se
routira prez dsl-a. ne triabva da go zabraviame tova nai malkoto ako ne
iskame da vlezem v delay na sata za zaiavkite na dns-a. sled tova si
smeniame defaulgateway da e interface na vpn-a. Tuka ima neshto koeto me
smushtava. poneze povecheto sat dostavchici ne podyrzat specialni protokoli
h323 pptp ipsec i t.n. s iptables hvyrliame vsichki specialni protokoli prez
dsl-a. sle tova poneze sme cheap v bg pravim edin masq proxy i smelo napred.
Ideiata za vsichkite tezi bozi e slednata. Dori i da napravim masq proxy.
Audio galaxy ( bog da gi prosti che ne sa zivi veche) i drugite p2p mrezi
shte mogat da polzvat resursite na sata. Obache sled kato ne sym go probval
ne znam kolko dobre shte se dyrzi. Inache sym chel tuk i tam che za malki
mrezi ot 10 pc tova e super reshenie. Obache idva edin vypros. Kolko chesto
se smeniat bgp routingite v bg. Na tozi vapros moze da mi otgovori niakoi
deto e v chas. Shtoto nie drebnite admincheta niamae radosta da stignem do
bgp bezplatno a ne moga da se harcha samo shtoto mi se igrae s bgp. Ako
niakoi go napravi tova i bachka super neka mi prati edin msg. Az sym reshil
tia dni da go probvam ako stane shte vi pisha kak tochno sym go spretnal i
kolko moze da izdyrzi mrezata mi e ot ~100na pc-ta.

Aide pozdravi
nick.