Re: lug-bg: OpenSSH vulnerable

  • Subject: Re: lug-bg: OpenSSH vulnerable
  • From: i.kolemanov@xxxxxxxx (ISM Kolemanov, Ivan)
  • Date: Fri, 28 Jun 2002 17:04:31 +0200

dori i kato fan ne se zasqgam,
vse pak s "pochti 6 godini s edna dupka po podrazbirane"
ne moze vsqka OS da se pohvali ;)
(vsastnost kato se zamislq,
te maj zapochnaha da gi opovestqvat sled tretata godina ;)

aglasen che zvuchi marketingovo,
no ot druga strana mi haresva razlikata
'm/u "instaliran" i "nestartiran po default" e "apachectl start" ',
ne po-tochno ste e da kaza ideologiqta:
"minimalno, no functionalno i sigurno po default,
a kakvoto ti trqbva - parvo mislish i posle startirash"

bez da zasqgam distros, no s izkluchenie na slack i debian
vsichki linuxes pravqt zivota na admina neveroqtno tezak,
kato neotrasim parvenec e SuSe ;)

P.S. Poneze SuSe mi e bolna tema
neka ako ima nqkoj fan na SuSe server (ne rabotna stanciq)
da kaze kolko vreme mu otnema da izchisti i configne 8.0
za firewall, vpn, proxy, mail i dns server
(za okolo 200 vatreshni potrebitelq, 2 vpn partniora i 20tina win vpn
az sigurno napravih nesto greshno,
no na men mi otne tri  dena da j povqrvam na mashinata
predi da q vklucha v inet
za sravnenie - openbsd 3.1 - 1 den za zapoznavane,
sled koeto 2 chasa sa poveche ot dostatachni za prednoto reshenie)

P.S.2
izvinavam se ako sam prozvuchal zlonamereno,
no spomenat mi e prekaleno presen
i ne pitajte zasto sam se nabutal sas Suse:
prosto v DE sa prekaleno populqrni ;)