Re: lug-bg: wdm [was: Problem s Xsevera]

  • Subject: Re: lug-bg: wdm [was: Problem s Xsevera]
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Tue, 9 Jul 2002 10:45:32 +0300

On Tuesday 09 July 2002 09:42, Damyan Ivanov wrote:

> Hmm, barzichak e naistina.
>
> Pyk i tova, che iska user/parola za da reboot-ne opredeleno mi haresva

am kak ina4e ;-) zdravo tighten up !

> :-) Zasega go ostavyam da zhivee vmesto gdm, pyk da vidim.

vsystnost kakto mozhe bi si zabelqzal x-display-manager e virtual package
(kakto x-window-manager, ftp-server, etc .... haresva mi tozi feature, a
lot!) provided by: xdm, kdm, gdm, wdm. poslednite ne konfliktirat (nqma
smisyl) i mogat da bydat instalirani vsi4kite. syotvetno debconf te pita koj
da e default, dobavq se script v init.d/ i t.n.......
(/etc/X11/default-display-manager kontrolira default-a). Za sravnenie gdm
paketiran e 1,5MB, a installed zaema 4,8MB == useless bloat kato kdm, a xdm
maj e naj-typ, demek generic ;-). drugoto koeto me kefi pri debian kde i
gnome packages e 4e sa mnogo qko split-nati, e.g. programi kato kmail,
konqueror i t.n sa otdeleni kato samostoqtelni packages +deps (za razlika ot
upstream kydeto sa naedno) i 4ovek mozhe da selectira samo kvoto mu trebe,
drugoto u levo ... ;-)

--
Greets,
fr33zb1