Re: lug-bg: Samba +NT Group problem

  • Subject: Re: lug-bg: Samba +NT Group problem
  • From: vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Vesselin Kolev)
  • Date: Fri, 19 Jul 2002 20:42:45 +0300

Ne ne e tova... Ideiata, s Group Accountite za NT (tazi vyzmozhnost ia ima
samo za versii na Samba 3) e administratora da pravi prozivolna grupa ot
potrebiteli za da mogat lokalnite administratori na rabotnite stancii da davat
grupovi prava za potrebelnieto na edin ili drug resurs. Ne e nuzhno da se
opisvat vsichki unix grupi... Nuzhno e samo tezi, koito e nuzhno da se
opishat.

Po princip samba idva s predvaritelno definirani niakolko potrebitelski grupi,
az sym gi napisal v requesta. Dokolkoto shvanah cialata ideologia opisana
v documentaciata e, che tezi grupi se postaviat vyv fail, koito predstavliava
baza ot danni. Faila za grupite se namira v lock directoriata i se kazva

group_mapping.tdb

Problemyt e, che ne moga da nakaram remote browserite na rabotnite stancii
da prochetat tazi baza ot danni... T.e. definiranite ot men grupi ne se
vizhdat...

  Drugi idei ?