Re: lug-bg: iskam syvet za docs

  • Subject: Re: lug-bg: iskam syvet za docs
  • From: bugar@xxxxxxx ( )
  • Date: Sat, 20 Jul 2002 01:21:32 +0300

1. Òðÿáâà äà êîíôèãóðèðàø îò ÿäðîòî /íàé-ìàëêî/ èçïîëçâàíåòî íà iptabels.
2. Íàé ëåñíèÿ íà÷èí å ñëåäíèÿ /íî ... òîâà å ñàìî êàòî íà÷àëî!/
        - echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
        - iptables -t nat -P POSTROUTING DROP
        - iptables -t nat -A POSTROUTING -o ppp0 -j MASQUERADE
Ïî ïðèíöèï òîâà è òðÿâáàëî äà ñúðøè ðàáîòà ... Àêî íå êàæè êàêúâ å ïðîáëåìà.
Íàè äîáðå ïðî÷åòè http://www.netfilter.org/
Óñïåõ
Íà 19 07 2002 23:58, Majesty íàïèñàõòå: