lug-bg: Sendmail - Za Veselin Kolev

  • Subject: lug-bg: Sendmail - Za Veselin Kolev
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Sun, 4 Aug 2002 21:06:48 +0300

Zdrasei !

Edno vreme imah problemi s /etc/mail/access faila.
Neshto ne iskashe da raboti i ti mi dade edna stranica deto beshe pisal
razni blaginki za Sendmail.
Biaha mnogo interesni i postoianno gi dopylvashe.
Az si biah zapisal adresa na edno miasto no sega kat ose opitam da otvoria
tazi stranica mi dava
Permission Denied.

Bi li mi kazal ako ima niakakyv nov adres, na koito moga da nameria tezi
documentacii za sendmail
zashtoto sega m ise naloji da premestia mail servera na druga mashina i imam
edin malyk problem koito ne moga da reshga.

Blagodaria ti predvaritelno.

mano