Re: [off] Cisco IOS [was: lug-bg: cisco 2600]

  • Subject: Re: [off] Cisco IOS [was: lug-bg: cisco 2600]
  • From: emilio@xxxxxxxxxxx (Emil Slavov)
  • Date: Mon, 12 Aug 2002 10:41:33 +0300

                     Upgradite za IOS-a struvat dosta $, pochti vinagi
nad 100. A za RAM-a pologenieto e oshte po losho - 4 Mb sa okolo 200$!

> Takmo stana wapros ta i az da popitam nesto :")
> Za da dloadnesh IOS trqbwalo nqkakaw kontrakt... nie si imame kupeno
cisco ama kwo trqbwa da se naprawi che da moga da swalqm ot cisco saita
po nowi IOS... (registrirah se kato guest za drugite iska nqkakwi drugi
nesta deto ne gi znam kakwi sa ??!).
> Ili nai dobre nqkoi ako znae mesto otkadeto chowek move da si gi
dloadne bez da minawa prez takawa "burokraciq" !!!
> Po specialno mi trqbwa 12.2(7c) ili pak gledam mai nai poslednata e
12.2(10b) ?
> Hodih na : www.cisco.com/go/fn ama e pylna obyrkwaciq kakto i wsicko
drugo na tehniq sait... (informaciq ima mnogo i hubawa ama e istinska
ludost ako ti trqbwa da namerish nesto konkretno)..

====

---------
Best Regards:

Emil Slavov