Re: lug-bg: IBM PC SERVER 320

  • Subject: Re: lug-bg: IBM PC SERVER 320
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Wed, 14 Aug 2002 01:19:28 +0300

Niakoi dyna ne poddyrjat boot from SCSI CDROM (govoria za po-starite).
Ako v BIOS-a ne mojesh da namerish takava opcia to togava spored men
nai-dobria variant e da probvash da bootnesh s disketi.

Do kolkoto mi e izvestno vsiaka LInux distribucia ima variant za
syzdavane na boot/root disketi chrez koito se zapochva instalaciata.

Procheti vsichki README files v CD-to si i sym siguren che shte otkriesh
nachin.
Lichn oaz sym imal dosta golemi problemi sys bootvaneto ot SCSI CDROM
a i ne samo. Kato syzdavash disketata triabva da posochish pravilnia image
na kernela
ot koito da t ise syzdade boot disketata taka che toi da poddyrja SCSI CDROM
inache sled kato bootnesh niama da mojesh da instalirash ot nego.

Slackware ima niakolko varianta za syzdavane na boot disketa, v koito se
vkliuchva
instalacia ot network, ATAPI cdrom, SCSI i dosta drugi.

--
Marian Popov
mano@xxxxxxxxxxxxx