Re: lug-bg: IBM PC SERVER 320

  • Subject: Re: lug-bg: IBM PC SERVER 320
  • From: spas@xxxxxxxxxxx (Spas Pavlov)
  • Date: Wed, 14 Aug 2002 09:16:29 +0300

Zdraweyte,

Wyw RH CD-to imash edna direktoria /images.
Ta wyw neq imash i edin "boot.img" i edin "drvblock.img".
Prawish gi na disketi (primerno sys cp *.img /dev/fd0) i bootwash sys
boot.img.
Posle wkarwash drugata disketa i ste movesh da dignesh drivera za SCSI-to i da
imash HDD i CD.
Ot tam natatyk bi trqbwalo da nqmash problemi!

Spas Pavlov