Re: lug-bg: Imam nujda ot...

  • Subject: Re: lug-bg: Imam nujda ot...
  • From: baggio941@xxxxxxx (Konstantin Kolev)
  • Date: Mon, 19 Aug 2002 10:54:09 +0300 (EEST)

öèòèðàì  Andrei Boyanov <andrei@xxxxxxxx>:

> pochitatel(chudeh

> mojah
>

> Ne stava li duma za Synch.h (s glavno S) ? Ako e taka, triabva da si
> instalirash paketa libace<ver>-dev.rpm (niakak si taka se kazva).
>

> rgds,
>
> Andrei

  Ami az mislia che navsiakyde sym go vijdal s malka bukva i ne znam dali
stava duma za tozi s goliamo S. Ako neshto ti govori v nego ima niakolko
funkcii niakoi ot koito sa: cond_init, cond_wait, cond_signal i t.n.,
koito vsyshtnost mi triabvat na men.
  A kak da si instaliram opredelen paket? Tozi koito ti mi go kazvash kak
moga da go nameria kyde e i da go instaliram tochno nego?
  Iskam da te pitam oshte neshto. To e malko dylgo ama shte ti obiasnia:
Poneje diska koito imam s instalaciata na Mandrake 8.1 ne e bootable si
napravih edna disketa, na koiato i posochih(sys specialna programka
koiato ia ima na distribuciata) che instalaciata shte e ot harda. Predi
tova razbira se kopirah instalaciata na partition formatiran kato FAT32.
Ta zapochnah da instaliram sled kato bootnah ot disketata i s
izkliuchenie na tova che po vreme na instalaciata mi kaza che ne moje da
nameri niakolko paketa:((( i me pita dali da prodylji ili ne vsichko
beshe nared. Da ama ne, kakto kazvashe Petko Bocharov edno vreme! Kato go
pusnah i iavno ne mi e poznal flopito, zashtoto kogato se opitam da go
mount-na mi kazva:"Unknown block device!". Osven tova kato otida v
HardDrake pod floppy niama nishto, otpred niama i + daje. Kak moga da
pusna neshto kato "Find new hardware" pod Windows da rechem za da mi
poznae flopito? Ili kak moga da si go instaliram vyobshte? Malko dylgo
ama tova e samo za da ti opisha po-dobre problema si!:)))
  Blagodaria predvaritelno  i izviniavai ako sym te otegchil s tova dylgo
pismo!

   Rgds,
    Konstantin

==