Re: lug-bg: Imam nujda ot...

  • Subject: Re: lug-bg: Imam nujda ot...
  • From: baggio941@xxxxxxx (Konstantin Kolev)
  • Date: Mon, 19 Aug 2002 17:04:07 +0300 (EEST)

öèòèðàì  George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>:

> cond_init,
> za
> bukva)
> da

  Az kakto kazah ne sym mnogo napred s Linux i neshta kato "double-boot
Linux i Solaris x86" ili "kato na Linux dobavqsh
i sources ot http://sctl.sourceforge.net/"-ot kyde gi dobaviam?
ili "portirash
po-lesno Solaris way thread apps (Solaris Threads API) kym POSIX 1003.1c"-
kak se portira? nishto ne mi govoriat pochti!:( Kakv otriabva da biuld-na
i kak tochno se buildva syshto ne mi  mnogo iasno - ot kyde se praviat
tezi neshta, kak? Mnogo sym nahalen za tova spiram! Shte gledam da se
opravia niakak. Nai-mnogo da vi pitam za tova floppy pak ako ne uspeia da
go mount-na! Blagfodaria vse pak za podrobnite obiasnenia!

  Rgds,
    Konstantin

P.S. Za kakvo mi triabva tova li? Triabva da pisha neshto kato proekt za
universiteta, kato celta mu e az da si napisha tezi spomenati funkcii  i
da simuliram 3-4 nishki koito gi polzvat. Imam edna biblioteka koiato si
ima vsichko za simuliraneto samo tezi funkcii se iska da napisha ot men.
Ama za da gi napisha triabva pyrvo ot niakyde da vidia kakvo praviat,
zashtoto opisanieto deto imam za tiah neshto ne mi vyrshi rabota! No
pokrai tazi istoria se zapalih po Lunux-a i niama da ostavia tazi rabota
tak nadiavam se! Az i predi sym bachkal ama malko samo! Tova e! Ako ima
neshto...

==

12MB-POP3-WAP-SMS---TOBA-E-mail.bG