Re: lug-bg: Imam nujda ot... DONE.

  • Subject: Re: lug-bg: Imam nujda ot... DONE.
  • From: baggio941@xxxxxxx (Konstantin Kolev)
  • Date: Mon, 19 Aug 2002 19:27:50 +0300 (EEST)

  Ami osven da ti kaja che si zlaten drugo ne moga da napravia choveche!
Ne znam ot kyde go nameri tova jelanie da mi obiasnish vsichki tia neshta
ama ti kazvam edno goliamo BLAGODARIA!
  Sega me zapali oshte poveche po Linux-a! Shte se opitam da napravia
tova koeto si mi napisal. I shte prodyljavam da derzaia! Blagodaria oshte
vednyj!

   Rgds,
    Konstantin

öèòèðàì  George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>:

> 	Eh.... ami ponezhe sme po4nali neka dovyrshim nestata ;-)
> Sega ako iskash da se zapoznaesh s originalnite cond_* functions 4eti
> docs na
> Solaris-a ... razgledaj header files i t.n.

> "double-boot
>
> I ponezhe si se zapalil po Linux-a ... eto tova kak ste stane pod Linux,
> t.e.
> instalirane na library-to ScTL koeto ste se polzva ot Solaris threads
> applications  i map-va Solaris threads kym POSIX threads. Samo gledaj (
> ako
> [...]
==

12MB-POP3-WAP-SMS---TOBA-E-mail.bG