Re: lug-bg: Multi-Homing

  • Subject: Re: lug-bg: Multi-Homing
  • From: radoslav_kolev@xxxxxxxxxxx (Radoslav Kolev)
  • Date: Wed, 21 Aug 2002 09:21:43 +0300

Zdrasti!
Otnosno vaprosa za polzvane na dve ili poveche ISP-ta bez da imash AS i BGP
to naj-vroiatno triabva da polzvash NAT, no kato gledam ti taka ili
inache imash samo
po 1 adres ot vsiako ISP. Zashto iskash da polzvash ednoto ISP za web a
drugoto
za poshta? Moje do izvestna stepen da napravij load balancing mejdu
dvete vrazki
na vsichki vidove trafik. Pogledni tezi dokumenti, shte triabva i da si
patchnesh
kernela

http://www.linuxvirtualserver.org/~julian/nano.txt
http://www.linuxvirtualserver.org/~julian/#routes