Re: lug-bg: Optimizirane na XDMCP

  • Subject: Re: lug-bg: Optimizirane na XDMCP
  • From: cyberpunk@xxxxxxxxx (cyberpunk@xxxxxxxxx)
  • Date: Thu, 29 Aug 2002 20:11:18 +0300

Priwet wi.
Po4eti navlqzoh wyw wyprosa wi.
INteresno mi e kak taka tolkowa ram se pyrji na bawen ogyn. Problema spored men ne e w rama a w cikyla mejdu rama i swapa.
Ta prawiste 4e pomalkte grafi4ni itrefeisi sa po dobri, w sly4aq. Pri 1 mb ram sistemata moje spokoino da poeme okolo 256 usera.
Drug e wyprosa zashto tolkowa se natowarwa w Dadeni momenti i koi sa tezi momenti. Prepory4wam ti polzwaneto na "sar" toi e tekstow i wodi
dobra statistika, pri nastroika mese4na. Syshto taka imashe w slacka na4in za ograni4awane na izpolzwanite resursi, ili po
rawnomernoto podelqne na adresite w rama. Postoqnnoto 4etene i zapis na diska ili kakto go kazwat (thrashing) edinstweno gowori za malko swobodna pamet.
Ako se setq kakwa beshe komandata za razpredelqne na procerno i wreme a tq pomagashe i pri rama shte e-mailna.