Re: lug-bg: Cisco router Tunnel problem

  • Subject: Re: lug-bg: Cisco router Tunnel problem
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Thu, 5 Sep 2002 01:43:29 +0300

Az namerih i drugo :
http://www.cisco.com/warp/public/105/56.html

Tuka davat niakolko reshenia na problema, niakoi ot koito sa dosta
nepriemlivi.
Drugite pyk iskat da se setne MTU-to na 1524 kydeto da ima 24 baita za
headera na samia GRE Tunnel
Tova obache triabvalo da se napravi na vsichki routeri prez koito e izgraden
Tunela a tova
za sega e nevyzmojno zashtoto lipsva dostyp do tiah a i shte se zaboziat
drugi konfiguracii.

Poslednoto iska versia na IOS 12.2.(8)T a moita e 12.2.(10)a i niamam
neubhodimite opcii.
Nikyde ne mojah da nameria tazi versia da si ia izteglia v site-a na Cisco.
Na niakoi sluchaino da mu se namira pod ryka ?
Stava vyprost za 2600 series router i za 7200

--
Marian Popov
mano@xxxxxxxxxxxxx