Re: lug-bg: DNS/in-addr.arpa/On-line Seminar ?

  • Subject: Re: lug-bg: DNS/in-addr.arpa/On-line Seminar ?
  • From: jason_pramik@xxxxxxx ( )
  • Date: Tue, 10 Sep 2002 02:32:59 +0300

On Mon, Sep 09, 2002 at 10:30:12AM +0300, Vesselin Kolev wrote:
>Znachi do tuk se okaza, che ima samo 4-ma dushi za seminar za BIND i
>DNS:)) Mi che to togava ne e nuzhno da kisnem v IRC:)) mozhem da si
>govorim po ICQ, po maila i na bira da se vidim.....

 Íà ìåí ùå ìè å èíòåðåñíî, êàêòî, ïðåäïîëàãàì, è íà äîñòà õîðà îò lug-bg, à è
íå ñàìî.. Ïîíåæå íå ñìÿòàì, ÷å ðàçáèðàì ìíîãî îò DNS, ùå ìîãà ñàìî äà ñëóøàì.
 Àêî òîâà å ÎÊ çà "ïðåäñòàâÿùèòå", çíà÷è íÿìà äà èìà ïðîáëåì äà ñå íàïðàâè.
 À àêî èäåÿòà å ïî-ñêîðî çà íåùî êàòî êîíôåðåíöèÿ íà ïî-âèñîêî íèâî, êúäåòî
_âñè÷êè_ ó÷àñòâàò è îáñúæäàò âñå "ñëîæíè çàêëèíàíèÿ" :(, òîãàâà ìîæå è äà íå
å äîáðà èäåÿ äà å òîëêîâà ïóáëè÷íî..

 Áÿõ ðàçáðàë, ÷å òå ïðèòåñíÿâà îáùîòî íèâî íà ïîçíàíèÿòà â îáëàñòòà.. - òîãàâà
åäèí ðåãóëÿðåí, íå ìíîãî àíãàæèðàù ñåìèíàð â IRC áè òðÿáâàëî äà ïîìîãíå..
 Ñ äâå äóìè - íå ðàçáèðàì ïðèòåñíåíèåòî òè ;)
 Òîâà, ÷å õîðàòà íå ïîñòâàò òóê "éåñ, äàâàéòå, è àç ùå ãîâîðÿ" íå çíà÷è ÷å
íÿìà èíòåðåñ îò "ñëóøàòåëè".., êàòî ìåí ;)

--
ßñåí Ïðàìàòàðîâ
  aka Turin

<HR>
<UL>
<LI>application/pgp-signature \\\\\\\\\ \\\\: stored
</UL>