RE: lug-bg: DNS/in-addr.arpa/On-line Seminar - Promiana na IRC Servera

  • Subject: RE: lug-bg: DNS/in-addr.arpa/On-line Seminar - Promiana na IRC Servera
  • From: bkrosnov@xxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Thu, 12 Sep 2002 22:48:25 +0300

> dano tova da e poslednoto reshenie zashtoto sega i v dvete
> mreji kanalite se
> izpolzvat i nqkoi moje da se 4udi kade da vliza?
Posledno e
kanal #BIND na irc.digsys.bg
nedelq, 15 septemwri 2002-ra godina.
14:00 EEST (UTC +0300)
po-tochno ne moga da go opisha.

(btw, prawata w UniBG gi wyzstanowihme. stawa duma za problem sys IRC
servicite tam poradi koito wsichki registracii na kanali napraweni mejdu
dwe opredeleni dati sa se izgubili. ne e samo #BIND.
Napomnqm.. seminara shte se systoi na irc.digsys.bg, ne na miram za
nujno da komentiram zashto ne na unibg taka che po-dobre ne pitajte)

Ot prisystwashtite se iziskwa mrejowa kultura. umenie za rabota s IRC
klient. Osnowni poznaniq po DNS.
Formata na seminara na kratko e moderiran irc kanal w kojto lektorite
(towa za sega sme veselin i az) pyrwo iznasqt krako predstawqne na
temata, sled koeto dawat prawo na goworene (voice flag) na tochno edin
jelaesht da zadawa wyprosi(kojto predwaritelno iska towa prawilo s
wdigane na ryka (private message do lektora w momenta)). Prawilata na
shouto shte bydat nakratko obqsneni na wseki wleznal w kanala.
Seminara shte byde lognat i kachen na web nqkyde wecherta w nedelq.
Temite:

Kratko wywedenie ot men na tema Classless inter-domain routing i
negowata istoriq.

Osnownata tema ot Vesselin:
"in-addr.arpa domainna struktura. registrirane, delegirane i
obsluizhvane na in-addr.arpa za mrezhi class A, B,C.

moqta tema:
shto e to lwresd (lightweight resolver daemon) i ima li to pochwa u nas.
obshti tunning preporyki za BIND ot gledna tochka perfomance i malko
security.

BR,
Boyan Krosnov, CCIE#8701
http://boyan.ludost.net/
Just another techie speaking for himself