Re: Re: lug-bg: Azbuki

  • Subject: Re: Re: lug-bg: Azbuki
  • From: todorin@xxxxxx (Todor Belev)
  • Date: Wed, 18 Sep 2002 11:41:54 +0300 (EEST)

DA go vkliuchi v BGlinux li ....
Neshto mai pak ne se razbirame...
Ako Anton e dostatychno v chas i gleda na problema ne ot
celta da si zapazi i prodylji syhstestvuvaneto na neshto, koeto navremeto moje da e bilo neobhodimost a sega veche otjivelica, moje bi sam shte se seti.
Da ama ne nego ne mu stiska - zatova dai da napravim bugniata po goliama takava.
Prosto ne moje da osiguri poddryjka v tolkova mnogo distribucii.
Primerno dnes sluchaino otkrih edna :
Lycoris -http://www.comexgroup.com/software/_os/lycoris.htm

I kakvo predlagate-ako iskam da imam kirilica tam da sedna i da se rovia v izmislicite na Anton i da rychkam po koda mu i sled tova da mu go pratia s molba da go pyhne veche...
I taka za vsiaka sledvashta.
Abe hora opomnete se - Tova li e nachina.
Ne e li po dobre KDE-to ili Gnome da si imat "nature" cirilic support i vsiaka edna nova distro da si idva s nego,
vmesto da se izlagame s toia bglinux kato cigani.

V kraina smetka tova ne sa personalni napadki...
Anton e dostatychno v chas za da nameri pravilnia pyt,az lichno
ne se symniavam che veche e osyznal che bglinux v tozi si vid ne moje da prodyljava.

Todorin