Re[3]: lug-bg: Azbuki

  • Subject: Re[3]: lug-bg: Azbuki
  • From: bivol@xxxxxxxx (BIVOL BIVOL)
  • Date: Wed, 18 Sep 2002 13:26:57 +0400

Zdraveite,
Gledam, 4eta i se hilia.....
Sitaucia prili4a na stado inati ******** spreli se na most i se inatiat...
Tolokva li e trudno da se priznae 4e vremenata , kogato baba mi e polzvala
kompiutar sa minali..
Ne moja ve4no vsi4ko da stava po trudnia na4in..ne e li ideiata da e udobno za
usera..
Ama ne..to ako stane prosto kak ste se hvalite na bednia 4ovecec 4e ste
kirilizirali i toi kato izpadne v div ujas bglinux-a ste mu dadete cenni saveti
v taia oblast ka da staenn po greshian na4in.....
A toi e triabvalo prosto da klikne 6 pati...
Tehni4eskite argumenti v moia polza gi ima v arhiva...
Ujas !
Rgrds,
Bivol
P.S ne iskam da zasegna nikogo..