Re: lug-bg: udp port 4156

  • Subject: Re: lug-bg: udp port 4156
  • From: nick@xxxxxxxxxx (Nikolay Bashev)
  • Date: Tue, 24 Sep 2002 12:47:32 -0400 (EDT)

Az sam s RH 7.3 ama tova ne e problema. Znam kav e worm-a. Nameril sam
vsichko po infoto. Obache tova koeto me pritesniava e che vizdam filetata
i puskam antivirusnite sreshtu tiah i te mi kazvat OK. koeto me
pritesniava zashtoto ne gi hvashtat. A i niamam kak da mahna ssl-to shtoto
hostvam mnogo stranici na firmi i ednoto e magazin. Imam i certifikati i
vsichko e mnogo slozno. BTW, ako niakoi e chel na stranicata na apache
kazvat che problema ne e v apache a v bibliotekite na ssl i kazvat che
prosto triabva da se updatene openssl do latest versia i da se
prekompilirat vsichki programi koito gi polzvat. Vashtnost tova e neshtoto
koeto misli i da napravia. INteresnoto e zashto RH malchat po temata.Ako niakoi nameri neshto koeto gi namira tia worms pod linux da svirka
zashtoto antivirusnite koito imam za linux dori i s updatevan dat file ne
mogat da gi detectnat.pozdravi
Nick