RE: lug-bg: festa v 4epelare

  • Subject: RE: lug-bg: festa v 4epelare
  • From: larry@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (Kostadin Karaivanov)
  • Date: Fri, 27 Sep 2002 11:47:30 +0300

Az sum ot 4epelare.
Za tezi koito ne znaqt 4epelare se namira na 11km ot Pamporowo (1100 m
sredna nadmorska wiso4ina) i e malko ili mnogo
_zimen_ kurort, koeto zna4i 4e tam hoteli dal gospod
drug e vuprosa 4e moje ne wsi4ki da sa operational to4no sega.....
prou4wane ne sam prawil ... wse pak ne mi se i nalaga
no hotelite (ako ima otworeni) shte sa prazni wse oshte....
Ceni mmmmm abe neznam ama ot 10 do 20+ na nosht (tezi koito sam vijdal sa
naistina dobri)
za putuwane do tam  ->
variant pyrvi: vlak do Plovdiv i sled twa awtobus (ima gi na gore dolu edin
4as)
variant vtori: avtobus ot sf do tam (gore dolu 3 1/2 do 4 4asa) ot
avtogarata zad novotela ima w 13:00, 16:00 i 17:30
citiram po pamet taka 4e 4asowete trqbvwa da se prowerqt.
Bez reklamata no mestenceto e idealno da idesh, da po4inesh, da porabotish
sled koeto da piinesh (moje i malko powe4e)
i 3 4asa po-kusno da si otnowo gotow za kakwoto i da e

na tezi koito sa reshili da prisystwat :-)))) priqtno prekarwane
moje i da se widim....

wwell larry

Kostadin Karaivanov
Senior System Administrator @ Ministry Of Finance