lug-bg: imam problem sas SPAM-a

  • Subject: lug-bg: imam problem sas SPAM-a
  • From: a_panov@xxxxxxx (Alexander Panov)
  • Date: Sun, 29 Sep 2002 11:10:14 +0300

 filtrite mi za blokirane na adresi sa ve4e pove4e ot 500
parvona4alno se po4na ot ************.kr
i sled tova doidoxa i americanski kompanii
a_panov@xxxxxxx ne sam go dal vav nikakvi beli/jalti/zeleni/sirosinkiavi
obstestveni spisatzi za poblikyvane
nai-veroiatno vednaj sled kato sa mi dokopali e-maila sa go razpratili
kam spamerski saitove/spisatzi, koito prodaljavat da gopreprastat na
sebepodobni - na maika im v gaza
za den poly4avam 100 - 150 pisma 100%spam + 10 do 15 novi spamerski
adressa na koito ra4no im pravia filtri
ste iz4akam oste 2 mesetza i ste si prodavam "filtrite sa blokirane na
spam" za po 50$ i litzenzen dogovor
mamata mi razkataxa
neska sa malko pismata 89 (gospod i korietzite sa se smilili nad mene)

niakakva informatzia po vaprosa

<HR>
<UL>
<LI>application/x-pkcs7-signature \\\\\\\\\ \\\\: smime.p7s
</UL>