RE: lug-bg: festa v 4epelare

  • Subject: RE: lug-bg: festa v 4epelare
  • From: georgi.sinapov@xxxxxxxxxx (Georgi Sinapov)
  • Date: Mon, 30 Sep 2002 20:57:38 +0300

> Za wsqka zadacha si ima podhodqsh instrument. Ne trepete muhite s
> tankowe.
> Ako nqmash ni edin otworen service i si edinstwen user na sistemata
nqma
> za kakwo da se pritesnqwash da runnwash stari linuxki distrota.

Towa e taka, no zabrawqsh w kakyw kontekst mi beshe posting-a - poneve
stawashe wypros za Linux fest se predpolaga 4e ste se predstawqt
poslednite wersii na  distro-ta. Kakto se wivda ot spomenatata statiq
towa e wqrno za RH, Suse i Mandarake, no ne i za Slack. Zatowa w
konteksta na postinga twoite argumenti ne sa werni - mislq, 4e ne move
na Linux fest da se demonstrira Slack 8.1.

> IMHO opredelenieto "pylna s bugav software" ne paswa tochno na Slack
> 8.1.

Tuka we4e zadylbawame w plitkoto I mislq da se otkava.