Re: lug-bg: Small Linux

  • Subject: Re: lug-bg: Small Linux
  • From: roska@xxxxxxx (roska@xxxxxxx)
  • Date: Tue, 15 Oct 2002 09:22:07 +0300

Priwet
Stom ste sa nesto kato terminali tezi 386-ci, waobste ne gi muchi i tyah, i
sebe si s instalirane na distribuciya na takiwa malki diskowe. Razgledai dobre
http://www.ltsp.org
Towa e stranicata na Linux Terminal Server Project. Proekta e nasochen imenno
kym opolzotworyawaneto na takiwa mashini; citat ot tyahnata stranica:
Q: How do you reduce costs AND save the planet?
A: Convert those old PCs into X terminals with LTSP
Ako ne ti tryabwa X, prosto ne go puskai, polzwai gi kato tekstowi terminali.
A diskowete moze da gi izpolzwash za swap.

HTH

Dimitar Dimitrov logrus@xxxxxxxxxxxxx íàïèñà:

> Zdraveite ,
>nqkoi da ima opit s nqkakyva minimalma distribuciq koqto ne zaema poveche ot 60Mb.Gledah
>neshto >na Madrake kydeto pisheshe che v 8Mb ima Base System + Network no v HOWTO nshto
neshtata ne >izlizat taka.Ideqta  e che ima nqkolko 386-ci koito imat 80Mb Hdd ,te trqbva da sa
neshto kato >terminali ,a i chesno kazano ideqta nee mn. qsno moje samo da orqvqt ssh ili
telnet sesii kym >servera i t.n..