Re: lug-bg: X

  • Subject: Re: lug-bg: X
  • From: pavel@xxxxxxxxx (Pavel Krustev)
  • Date: Wed, 16 Oct 2002 01:41:54 +0200

Alexander Atanasov wrote:

> [...]
Ne znam dali infoto shte e ot polza, no sym sreshtal tozi problem i pri
men - pri tova na liubimia na cial narod windows - i zvukova karta
ISA/PCI ne pomnia veche koia beshe ot mnogoto v kombinacia s PCI video
karta.

pri dadena nastroika (ne pomnia kakva, sorry) ili kombinacia na driveri
i/ili nastroiki v BIOS na istoriite s integrated peripherals, PnP
options, tozi noise click se poiawiawashe, mislia che se poluchawa pri
wsiako prekyswane, prichineno ot mishka, chetene na ustroistwo (HDD/CD)
i t.n activities po shinata, govoria naluchkvaiki.

Reshenie (not sure): promiana na BIOS nastroikite (reset to defaults),
 change na PnP to NO (ili Yes w zawisimost ot towa kakwo e tekushto),
smiana na IRQs na SB i/ili video adaptera, razmestwane na PCI SB po
slotowete (da polzwa drug IRQ) i t.n kakwoto se setite, wkliuchitelno i
spirane na COM ports, IR, USB i tn shturotiiiki za maximalno
osvobojdavane na IRQs

otnovo podchertavam, moje infoto tuk da e zabluditelno, imah problema,
mazah struvah, nakraia se reshi, na principa "to samo si se opravi"

best regards :)