lug-bg: Fwd: Re: dosemu cyrillic, no X

  • Subject: lug-bg: Fwd: Re: dosemu cyrillic, no X
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 26 Oct 2002 03:15:59 +0300

Subject: Re: Re:
Date: Fri, 25 Oct 2002 20:49:25 +0200
From: "Petar Markov" <pmarkov@xxxxxxxx>
To: "George Danchev" <danchev@xxxxxxxxx>

> tova e edno vashe izkazvame....
> predpolojih che shte si go poznaete i shte si spomnite...

Mne, izkazvaneto ne e moe. Po-skoro maj sym otgovarql na tova, no stavashe
vypros za xdosemu. V krajna smetka v debian archive-a se poqvi:
xfonts-dosemu - VGA font for the DOS Emulator
xfonts-terminus-dos - Fixed-width fonts for DOS encodings

Za console dosemu -- neznam, no imashe otgovor v listata, i vyobste pitash v
listata, stoto tam sa 300 4oveka, i veroqtnostta da ti otgovori nqkoj e mnogo
po-golqma, otkolkoto 1.

> Stava vapros za kurilizirane na DOSEMU no na dosemu  na mashina na koiato
> niama X
> Obiasniavate za "popato-versia (MIK-hakvana veroiatno ot Anton),
> UNIX-font" - kakvo e tova?
>
> mislata mi e - ako znaete kak se kirilizira Dosemu - kajete ako iskate :-)

imashe nqkakvo predlozhenie kato otgovor ...
Nqkoj da go konsultira please ... ;-)